Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Події та новини - Фотофакти

30 жовтня в обласній бібліотеці для юнацтва відбувся вибірковий тренінг програми “Молодіжний працівник” для молодих бібліотекарів міста, членів Молодіжної секції Миколаївської обласної бібліотечної асоціації.


Модератор заходу, сертифікований тренер програми «Молодіжний працівник» провідний бібліотекар відділу соціокультурної діяльності молоді ОБЮ Андрій Алієв розповів присутнім про програму, яку підтримує Міністерство молоді та спорту України, її завдання, особливості створення молодіжних центрів в Україні. Підкреслив головні відмінності компетенцій і цілей роботи молодіжного працівника і бібліотекаря. Детально зупинився на прикладах ефективного функціонування молодіжних просторів саме на базі бібліотек, взявши за зразок молодіжний центр “М-Формація” при Бердичівській міській центральній бібліотеці Житомирської області, а також відділ соціокультурної діяльності (діє як молодіжний простір) Одеської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М. С. Грушевського

В ході обговорення молоді спеціалісти відзначили, що майже будь-яка бібліотека в Миколаєві — багатогранна: з “гучними” і “тихими” зонами, з відкритими просторами і відокремленими місцями для роботи і відпочинку, пропонує презентації, тренінги, майстер-класи, виставки. Але недостатньо забезпечено рівний доступ маломобільних груп населення до закладів і, відповідно, послуг і ресурсів; сучасні технології як 3-D принтер або сенсорні мультимедійні дошки, столи тощо (комп'ютерів та інтернету вже недостатньо, щоб вважатися сучасною бібліотекою); додаткові сервіси (автомати з кавою, печивом, шоколадом тощо). Присутнім було запропоновано для вивчення і надання своїх зауважень проект розробленого членами Молодіжної секції УБА методичного посібника для бібліотекарів щодо організації молодіжних просторів у бібліотеках України. Видання містить окремі розділи стосовно стандартів, етапів створення, розробки стратегії, в тому числі фінансової, інклюзії простору, компетенції працівників, взаємодії центру з бібліотекою, моніторингу роботи й оцінки діяльності.