14.05.2019 09:49 Обновлено 14.05.2019 10:01
10 травня студенти Миколаївського політехнічного коледжу стали учасниками комунікаційного тренінгу “Тимбілдинг проти булінгу”, організованого обласною бібліотекою для юнацтва. Модерувала захід Марина Улановська — бібліотекар відділу соціокультурної діяльності молоді.
Головними завданнями тренінгу було визначення поняття булінгу, окреслення сучасного стану “булінгової” проблеми в Україні і світі, виокремлення найдієвіших способів попередження цькування в колективі та побудова згуртованої команди. Обговорюючи невтішну статистику (Україна — в першій десятці країн Європи за поширеністю булінгу), студенти дійшли висновку, що булінг — актуальна проблема сучасності. Особливу увагу приділили психологічним наслідкам булінгу. Найчастіше — це замкнутість. Психологам доводиться працювати з підлітками, які абсолютно не вміють спілкуватися з навколишнім світом. Доводиться пояснювати, що світ не такий страшний, яким був до цього. Це може тривати від 2 до 3 років. У таких дітей руйнується віра у соціум, вони насторожені, тривожні, а часом ще гірше — схильні до суїциду. Учасники тренінгу жваво обговорювали внутрішні мотиви булера та способи захисту жертви цькування у власній соціальній групі. Хлопці склали свої правила розв’язання ситуації булінгу: зібрати докази цькування, звернутися до класного керівника, написати заяву на ім’я директора навчального закладу, якщо адміністрація проблему не розв’язує, звернутися в поліцію, додавши до заяви зібрані раніше матеріали.
Юнаки практично закріпили знання на розрізнення конфліктних ситуацій і булінгу, зігравши в гру “Розпізнай булінг”. Комунікаційна гра «Правда-неправда» дозволила студентам краще познайомитися, дізнатися одне про одного багато нового, знайти спільні інтереси.
“Кінотерапія”, що вже стала візитівкою тренінгу, й цього разу викликала неабиякий інтерес учасників. Кібербулінг, цькування фізичне та психологічне — ті явища, які висвітлюються майже в кожному підлітковому фільмі. Молоді знайомі ці герої, обставини їх життя, тому і цікаво такі ситуації обговорювати.
Основна мета тренінгу — формування справжньої команди, де поважають один одного, допомагають, а не засуджують. Єднання студентської групи, обговорення спільних проблем, формування сприятливого психологічного клімату — виконано успішно!
Задля закріплення успіху бібліотекар роздала учасникам тренінгу інформаційні буклети та листівки.
< Попередня | Наступна > |
---|