Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

911 - Право на медичне обслуговування

З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров'я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Відтепер пацієнти не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а зможуть повідомляти роботодавцю номер електронного документа. Що ж змінилось при оформленні лікарняного?


Джерело: https://moz.gov.ua/article/news/e-likarnjanij-vazhlivi-rozjasnennja-dlja-pacientiv
 

Відкриття е-лікарняних

Якщо після огляду лікаря виявилося, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно «піти на лікарняний», лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність. В особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду ви можете переглянути ваші листки непрацездатності. На що варто звернути увагу у лікаря, коли «йдеш на лікарняний»? Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров'я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.

Як дізнаєтися, що е-лікарняний оформлено

Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.


В яких випадках вам можуть не прийти смс-повідомлення

1. Від електронної системи охорони здоров'я не прийде смс-повідомлення якщо:
    • у системі неактуальний ваш номер телефону,
    • ви не обрали цей спосіб комунікації,
    • у вас змінилися персональні дані (наприклад, номер паспорта), а ви не повідомили про це лікаря,
    • якщо МВТН був помилково створений не вам.


    2.  Від пенсійного фонду не прийде смс-повідомлення якщо:
    • ви не зареєструвалися в особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду та не обрали цей спосіб комунікації,
    • в особистому кабінеті неактуальний номер телефону,
    • ви офіційно не працевлаштовані та в реєстрі відсутні дані про сплату ЄСВ,
    • ви не є застрахованою особою і ваші дані відсутні в Реєстрі застрахованих осіб,
    • ваш роботодавець не подав ваші дані для внесення в РЗО.


Що робити, якщо електронний лікарняний не був сформований

Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що "запис не знайдено", а пацієнт є застрахованою особою необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду України - телефон 0 800 503 753.