Головна | Афіша | E-FreeLibrary | Каталог | Блог | Контакти

Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Події та новини - Фотофакти

У 2019 році обласна бібліотека для юнацтва запроваджує проведення в навчальних закладах комунікаційного тренінгу “Тимбілдинг проти булінгу”, задля попередження проявів цькування серед підлітків і молоді шляхом згуртування колективу (класу, групи) і формування командного духу. 23 грудня відбувся перший тренінг за участі учнів Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва.

Бібліотекар Марина Улановська, за фахом — педагог, наголосила, що 16 січня 2019 року Президент України підписав закон щодо протидії булінгу, яким внесено низку змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення і  ряду законів України. Бібліотекар наголосила, що з булінгом найефективніше  боротися через його попередження, однак ті, хто здійснюють цькування, мають розуміти, що за цим слідує покарання.

Під час діалогу юнаки визначали, що таке булінг, його види, причини і наслідки, обговорювали, як відрізнити звичайні сварки в колективі від систематичного цькування, розглядали різні конфліктні ситуації, які виникають під час навчання, спілкування і шукали шляхи їх вирішення. Приклади булінгу і його наслідків містила і гра “Кінотерапія”: переглянувши уривки із відомих фільмів, кожний висловив свою думку щодо дій героїв і запропонував інший можливий варіант розвитку сюжету. Жваво пройшла вікторина “Недолік? Перевага!”: одна група учнів називали фізичні особливості людини, які найчастіше викликають словесні образи серед підлітків — вага, колір волосся, особлива форма окремих частин лиця тощо, — а інша називала всесвітньо відомих, шанованих, улюблених акторів, спортсменів, музикантів та інших особистостей, у яких теж є такі особливості.

Марина Улановська зазначила, що епіграфом зустрічі є слова Генрі Форда: “Зібратися разом — це початок. Залишатися разом — це прогрес. Працювати разом — це успіх”. Вона запропонувала виконати декілька завдань і провести ігри, які допоможуть краще пізнати один одного, розкрити позитивні якості кожного, визначити його роль в колективі: “Листівки з побажаннями і прогнозами”, “Подібність чи відмінність”, “Якість на букву...” та інші. Потім всі разом обговорили і виокремили основні правила позитивного спілкування та колективної взаємодії.

Наостанок юнакам і викладачам запропонували літературу з даної теми, в тому числі і художню, роздали інформаційні матеріали з порадами, як діяти і куди звертатися у разі булінгу.

 

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Комментарий:
Цікава стаття? Поділися нею з іншими:


RSS-підписка

Підписка на публікації

Введіть ваш email:

Delivered by FeedBurner


Прозорро - публічні закупівлі

Я МАЮ ПРАВО!

Единая страна!
.