Питання і відповіді: Віртуальна бібліографічна довідкаtfn
Термін виконання — протягом двох діб. Не забудьте зареєструватисяДо списку категорій >> До списку запитань
ещё
Створене 21.04.2017 Автор: 3231
Счас начну делать маркетинг будет также история. Так что ещё список литературы по маркетингу.
Маркетинг
Створене 21.04.2017 Автор: Unsvet
Пропонуємо вам список літератури з теми «Маркетинг»
1. Лучшие рефераты по маркетингу [Текст] / сост. А. Н. Владимиров. – Ростов н/Д. : Феникс, 2003. – 320 с. – (Банк рефератов).
2. Батлер Ф. Менеджер сетевого маркетинга [Текст] / Ф. Батлер. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 320 с. – (Бизнес- класс).
3. Алдер Г. Маркетинг будущего: диалог сознаний: Общение с потребителями в XXI веке [Текст] / Г. Алдер ; пер.с англ. С. Потапенко. – Москва : ФАИР- ПРЕСС, 2003. – 448 с. – (Университеты бизнеса).
4. Козырев В. Г. Сетевой маркетинг с нуля [Текст] / В. Г. Козырев, Н. Ю. Козырева. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 224 с. – (Психология бизнеса).
5. Новікова І. В. Маркетинг сфери послуг [Текст] : навчальний посібник / І. В. Новікова. – Київ : Європейський університет, 2004. – 72 с. – с. 70.
6. Буряк П. Ю. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. Ю. Буряк, Б. А. Карпінський, Я. Ю. Карпова. – Київ : ВД Професіонал, 2005. – 320 с.
7. Маркетингорий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов, В. Г. Кузнецов, В. Є. Ніколайчук. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
8. Щербань В. М. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / В. М. Щербань. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
9. Бєлявцев М. І. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с.
10. Старостіна А. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – 3-є вид., перероб. – Київ : Знання, 2006. – 327 с.
11. Грищенко І. М. Маркетингові основи комерційного посередництва [Текст] : навчальний посібник / І. М. Грищенко. – Київ : Грамота, 2006. – 304 с. – 295 с.
12. Бутенко Н. В. Маркетинг [Текст] : підручник / Н. В. Бутенко. – Київ : Атіка, 2006. – 300 с.
13. Островський П. І. Аграрний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. І. Островський. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 224 с.
14. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – Київ : Професіонал, 2006. – 336 с.
15. Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика [Текст] : навчальний посібник / А. О. Длігач. – Київ : Професіонал, 2006. – 304 с.
16. Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль [Текст] / Г. Кларк ; пер.с англ. – Київ : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг).
17. Липчук В. В. Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навчальний посібник / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за заг. ред. В. В. Липчука. – 3-є вид., виправ. і допов. – Львів : Магнолія 2006, 2007. – 288 с.
18. Петруня Ю. Є. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Ю. Є. Петруня. – Київ : Знання, 2007. – 325 с. – (Вища освіта XXI століття).
19. Маркетинг туризму [Текст] : навчальний посібник у 2-х ч. Ч. II / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов. – Київ : Європейський університет, 2006. – 427 с.
20. Маркетинг туризму [Текст] : навчальний посібник у 2-х ч. Ч. I / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов. – Київ : Європейський університет, 2006. – 324 с.
21. Гірченко Т. Д. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – Київ : "Фірма"Інкос" : Центр навчальної літератури, 2007. – 255 с. : іл.
22. Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / авт. кол. Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич та інш. – Київ : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття).
23. Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : навчальний посібник / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – Київ : Центр учбової літератури, 2007. – 200 с.
24. Бойко И. И. Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) [Текст] : учебное пособие / И. И. Бойко. – Киев : Кондор, 2005. – 280 с.
25. Войчак А. В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко ; за наук. ред. А. В. Войчака. – Київ : КНЕУ, 2007. – 408 с.
26. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / В. М. Куценко. – Київ : МАУП, 2003. – 184 с.
27. Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки [Текст] / С. Барабаш // Вісник книжкової палати : Науково- практичний щомісячник. – 2010. – №6. – С. 30 - 32.
28. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / під ред. д.е.н. В. І. Крамаренка, д.е.н. Б. І. Холода. – Київ : ЦУЛ, 2003. – 258 с.
29. Липчук В. В. Маркетинг : основи теорії та практики [Текст] : навчальний посібник / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за заг. ред. В. В. Липчука. – 2-ге вид., допов. і випр. – Львів : Новий світ-2000 ; Магнолія плюс, 2003. – 288 с.
30. Полторак В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : навчальний посібник / В. А. Полторак. – 2- видання, перероб. і допов. – Київ : Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с.
31. Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364 с.
32. Скібіцький О. М. Антикризовий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / О. М. Скібіцький. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 568 с.
33. Лютий І. О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 776 с.
34. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
35. Ігнатенко В. Бібліотека : забезпечення інформаційних потреб маркетологів [Текст] / В. Ігнатенко // Вісник книжкової палати : Науково- практичний щомісячник. – 2010. – №8. – С. 18 - 21.
36. Кудла Н. Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі [Текст] / Н. Кудла // Економіка України : Політико- економічний журнал. – 2011. – №2. – С. 79 - 85.
37. Павленко А. Ф. Маркетинг [Текст] : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 2003. – 246 с.
38. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – Київ : КНЕУ, 2002. – 560 с.
39. Блайт Д. Основы маркетинга [Текст] / Д. Блайт. – Київ : Знання-Прес, 2003. – 493 с. – (Европейский маркетинг).
40. Багиев Г. Л. Международный маркетинг [Текст] / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, С. В. Никифорова. – СПб : Питер, 2001. – 512 с. : ил. – (Учебники для вузов).
41. Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – Київ : Професіонал, 2004. – 224 с.
42. Карпов В. А. Маркетинг [Текст] : прогнузування кон'юктури ринку: навчальний посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – Київ : Знання, 2001. – 215 с.
43. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг [Текст] : теорія і господарські ситуації / О. Л. Каніщенко. – Київ : Кондор, 2004. – 152 с.
44. Старостіна А. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Київ : Знання-Прес, 2003. – 326 с.
45. Азарян Е. М. Международный маркетинг [Текст] : учебно-практическое пособие / Е. М. Азарян. – Киев : Студцентр, 1998. – 200 с.
46. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг [Текст] : підручник / Л. В. Ткаченко. – Київ : ЦНЛ, 2003. – 192 с.
47. Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми [Текст] / Ю. А. Дайновський. – Київ : А.С.К., 1998. – 112 с. – (Економіка. Фінанси. Право.).
48. Вачевський М. В. Маркетинг в сферах послуг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – Київ : Центр навчальної літератури, 2004. – 232 с.
49. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер. – Москва : Ростинтэр, 1996. – 704 с.
50. Завялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах [Текст] : учебное пособие / П. С. Завялов. – Москва : ИНФРА-М, 2001. – 496 с.
51. Романов А. Н. Маркетинг [Текст] / А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников ; под ред. А. Н. Романова. – Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. – 560 с. : ил.
52. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст] : підручник / С. С. Гаркавенко. – Київ : Лібра, 2002. – 712 с.
53. Современный маркетинг [Текст] / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова ; под ред. В. Е. Хруцкого. – Москва : Финансы и статистика, 1991. – 256 с.
54. Перцовский Н. И. Международный маркетинг [Текст] : учеб. пособ. / Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова ; под ред. Н. И. Перцовского. – Москва : Высшая школа, 2001. – 239 с.
55. Новицкий В. Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг [Текст] / В. Е. Новицкий. – Киев : Либра, 1994. – 190 с.
56. Маркетинг [Текст] / сост., вступ. ст. А. И. Кредисова. – Киев : Украина, 1995. – 399 с.
57. Гончарук Я. А. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибынський. – 2-ге вид., доп. і переробл. – Київ : КНЕУ, 2004. – 392 с.
58. Абрамова Г. П. Маркетинг [Текст] : вопросы и ответы / Г. П. Абрамова. – Москва : Агропромиздат, 1991. – 159 с.
59. Маркетинг : толковый терминологический словарь-справочник [Текст]. – Москва : Инфоконт, 1991. – 224 с.
60. Житник О. Маркетингові дослідження в Україні : тенденції та прогнози [Текст] / О. Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – №1. – С. 8 - 11.
61. Тор-10 соціальних трендів молодіжного маркетингу [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2011. – №1. – С. 27 - 32.
62. Федоров С. Маркетинг в освіті [Текст] / С. Федоров // Школа. – 2011. – №3. – С. 61 - 63.
63. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [Текст] : підручник для вузів / І. В. Багрова, Н. І. Рєдіна, В. Є. Власюк, О. О. Гетьман ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. В. Багрової. – Київ : Центр навчальної літератури, 2004. – 580 с.
64. Корж М. В. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / М. В. Корж. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 344 с.
65. Правик Ю. М. Маркетинг туризму [Текст] : підручник / Ю. М. Правик. – Київ : Знання, 2008. – 303 с. – (Вища освіта XXI століття).
66. Эриашвили Н. Д. Книгоиздание. Менеджмент и маркетинг [Текст] / Н. Д. Эриашвили. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 304 с.
67. Язвінська Н. Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Україні. – 2011. – №2. – С. 51 - 54.
68. Решетнікова І. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – 2011. – №4. – С. 66 - 69.
69. Білецький А. Новий Інтернет-маркетинг [Текст] / А. Білецький // Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 61 - 63.
70. Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг [Текст] / Т. Тультаєв // Маркетинг в Україні. – 2012. – №3. – С. 33 - 38.
71. Лилик М. Маркетингові завдання виноробної галузі України [Текст] / М. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – №4. – С. 65 - 68.
72. Фещур Р. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств [Текст] / Р. Фещур, В. Самуляк, С. Шишковський // Маркетинг в Україні. – 2012. – №5. – С. 51 - 56.
73. Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2012. – №5. – С. 57 - 61.
74. Шканова О. М. Маркетинг послуг [Текст] : навчальний посібник / О. М. Шканова. – Київ : Кондор, 2008. – 304 с.
75. Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. О. Черномаз. – Київ : Академвидав, 2010. – 272 с. – (Альма-матер).
76. Теремко В. І. Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник / В. І. Теремко. – Київ : Академвидав, 2009. – 272 с. – (Альма-матер).
77. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні : проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – 2-ге вид., виправ. і доп. – Київ : Політехніка, 2009. – 400 с.
78. Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. – Київ : Кондор, 2009. – 394 с.
79. Зяйлик М. Ф. Євромаркетинг [Текст] : навч.посібник / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. – Київ : Кондор, 2009. – 226 с.
80. Лисогор В. М. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону [Текст] : навчальний посібник / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик. – Київ : Кондор, 2007. – 208 с.
81. Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко та ін. – Київ : Кондор, 2010. – 486 с.
82. Чучка І. М. Інтерактивний маркетинг [Текст] : навч. посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк. – Київ : Кондор, 2009. – 122 с.
83. Лютий І. О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
84. Маркетинг соціальних послуг [Текст] : навч. посібник / В. Г. Воронкова, С. Л. Катаєв, О. М. Кіндратець, А. М. Ткаченко ; під ред. В. Г. Воронкової. – Київ : Професіонал, 2008. – 576 с.
85. Ковальчук Т. І. Менеджмент та маркетинг у громадському харчуванні [Текст] : тлумачний термінологічний словник (англійська, російська та українська мови) / Т. І. Ковальчук. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 208 с.
86. Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [Текст] : навчальний посібник / М. М. Скопень, М. К. Сукач. – Київ : Каравела, 2010. – 336 с.
87. Никитин В. А. Николаев в маркетинге [Текст] / В. А. Никитин. – Николаев : Возможности Киммерии, 2009. – 102 с.
88. Франчайзинг [Текст] : навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, Т. В. Мирончук, І. З. Салата, Л. В. Марчук ; за ред. О. Є. Кузьміна. – Київ : Знання, 2011. – 267 с.
89. Скібіцький О. М. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності [Текст] : навчальний посібник / О. М. Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. – Київ : Кондор, 2011. – 912 с.
90. Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Текст] : навчальний посібник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, Н. Л. Вачевська та ін. – Київ : Кондор, 2011. – 372 с.
91. Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу [Текст] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.
92. Менеджмент і маркетинг туризму [Текст] : навч. посіб. / Т. М. Афонченкова, О. В. Булюк, Б. П. Масенко, Ю. В. Панченко ; за ред. О. Є. Лугініна. – Київ : Ліра-К, 2012. – 364 с.
93. Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 288 с.
94. Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
95. Пурська І. С. Міжнародний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. – Київ : Знання, 2012. – 285 с.
96. Лук'янов В. О. Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] : навчальний посібник / В. О. Лук'янов. – 2-е вид., перероб. і доп. – Київ : Кондор, 2012. – 336 с.
97. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу [Текст] : навчальний посібник / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 208 с.
98. Окландер М. А. Маркетингова цінова політика [Текст] : навчальний посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
99. Забуранна Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств : сучасна теорія і практика [Текст] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко. – Київ : Ліра-К, 2012. – 152 с.
100. Планування маркетингу [Текст] : навчальний посібник / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова та ін. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 352 с.
101. Маркетинг технічних інновацій [Текст] : навчальний посібник / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський та ін. – Київ : Ліра-К, 2013. – 414 с.
102. Міжнародний маркетинг: в питаннях та відповідях [Текст] : навчальний посібник / за ред. М. Барановської, Ю. Козака, С. Смичека. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 302 с.
103. Окландер М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] : навчальний посібник / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
104. Палеха Ю.І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра-К, 2013. – 480 с.
105. Антикризовий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Л. І. Скібіцька, В. В. Матвєєв, В. І. Щелкунов, С. М. Подрєза. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 584 с.
106. Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич – Київ : центр учбової літератури, 2013. – 536 с.
107. Корягіна С. В. Маркетинговий аудит [Текст] : навчальний посібник / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 320 с.
108. Лылык И. Социальные и маркетинговые исследования во время войны [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 22-28.
109. Окландер М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 59-65.
110. Смит П. Р. Маркетинговые коммуникации : комплексный подход [Текст] / П. Р. Смит ; пер. с англ. издания. – Киев : Знання-Прес, 2003. – 796 с. – (Европейский маркетинг).
1. Лучшие рефераты по маркетингу [Текст] / сост. А. Н. Владимиров. – Ростов н/Д. : Феникс, 2003. – 320 с. – (Банк рефератов).
2. Батлер Ф. Менеджер сетевого маркетинга [Текст] / Ф. Батлер. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 320 с. – (Бизнес- класс).
3. Алдер Г. Маркетинг будущего: диалог сознаний: Общение с потребителями в XXI веке [Текст] / Г. Алдер ; пер.с англ. С. Потапенко. – Москва : ФАИР- ПРЕСС, 2003. – 448 с. – (Университеты бизнеса).
4. Козырев В. Г. Сетевой маркетинг с нуля [Текст] / В. Г. Козырев, Н. Ю. Козырева. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 224 с. – (Психология бизнеса).
5. Новікова І. В. Маркетинг сфери послуг [Текст] : навчальний посібник / І. В. Новікова. – Київ : Європейський університет, 2004. – 72 с. – с. 70.
6. Буряк П. Ю. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. Ю. Буряк, Б. А. Карпінський, Я. Ю. Карпова. – Київ : ВД Професіонал, 2005. – 320 с.
7. Маркетингорий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов, В. Г. Кузнецов, В. Є. Ніколайчук. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
8. Щербань В. М. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / В. М. Щербань. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
9. Бєлявцев М. І. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с.
10. Старостіна А. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – 3-є вид., перероб. – Київ : Знання, 2006. – 327 с.
11. Грищенко І. М. Маркетингові основи комерційного посередництва [Текст] : навчальний посібник / І. М. Грищенко. – Київ : Грамота, 2006. – 304 с. – 295 с.
12. Бутенко Н. В. Маркетинг [Текст] : підручник / Н. В. Бутенко. – Київ : Атіка, 2006. – 300 с.
13. Островський П. І. Аграрний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. І. Островський. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 224 с.
14. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – Київ : Професіонал, 2006. – 336 с.
15. Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика [Текст] : навчальний посібник / А. О. Длігач. – Київ : Професіонал, 2006. – 304 с.
16. Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль [Текст] / Г. Кларк ; пер.с англ. – Київ : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг).
17. Липчук В. В. Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навчальний посібник / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за заг. ред. В. В. Липчука. – 3-є вид., виправ. і допов. – Львів : Магнолія 2006, 2007. – 288 с.
18. Петруня Ю. Є. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Ю. Є. Петруня. – Київ : Знання, 2007. – 325 с. – (Вища освіта XXI століття).
19. Маркетинг туризму [Текст] : навчальний посібник у 2-х ч. Ч. II / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов. – Київ : Європейський університет, 2006. – 427 с.
20. Маркетинг туризму [Текст] : навчальний посібник у 2-х ч. Ч. I / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов. – Київ : Європейський університет, 2006. – 324 с.
21. Гірченко Т. Д. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – Київ : "Фірма"Інкос" : Центр навчальної літератури, 2007. – 255 с. : іл.
22. Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / авт. кол. Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич та інш. – Київ : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття).
23. Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : навчальний посібник / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – Київ : Центр учбової літератури, 2007. – 200 с.
24. Бойко И. И. Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) [Текст] : учебное пособие / И. И. Бойко. – Киев : Кондор, 2005. – 280 с.
25. Войчак А. В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко ; за наук. ред. А. В. Войчака. – Київ : КНЕУ, 2007. – 408 с.
26. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / В. М. Куценко. – Київ : МАУП, 2003. – 184 с.
27. Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки [Текст] / С. Барабаш // Вісник книжкової палати : Науково- практичний щомісячник. – 2010. – №6. – С. 30 - 32.
28. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / під ред. д.е.н. В. І. Крамаренка, д.е.н. Б. І. Холода. – Київ : ЦУЛ, 2003. – 258 с.
29. Липчук В. В. Маркетинг : основи теорії та практики [Текст] : навчальний посібник / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за заг. ред. В. В. Липчука. – 2-ге вид., допов. і випр. – Львів : Новий світ-2000 ; Магнолія плюс, 2003. – 288 с.
30. Полторак В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : навчальний посібник / В. А. Полторак. – 2- видання, перероб. і допов. – Київ : Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с.
31. Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364 с.
32. Скібіцький О. М. Антикризовий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / О. М. Скібіцький. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 568 с.
33. Лютий І. О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 776 с.
34. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
35. Ігнатенко В. Бібліотека : забезпечення інформаційних потреб маркетологів [Текст] / В. Ігнатенко // Вісник книжкової палати : Науково- практичний щомісячник. – 2010. – №8. – С. 18 - 21.
36. Кудла Н. Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі [Текст] / Н. Кудла // Економіка України : Політико- економічний журнал. – 2011. – №2. – С. 79 - 85.
37. Павленко А. Ф. Маркетинг [Текст] : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 2003. – 246 с.
38. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова. – Київ : КНЕУ, 2002. – 560 с.
39. Блайт Д. Основы маркетинга [Текст] / Д. Блайт. – Київ : Знання-Прес, 2003. – 493 с. – (Европейский маркетинг).
40. Багиев Г. Л. Международный маркетинг [Текст] / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, С. В. Никифорова. – СПб : Питер, 2001. – 512 с. : ил. – (Учебники для вузов).
41. Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – Київ : Професіонал, 2004. – 224 с.
42. Карпов В. А. Маркетинг [Текст] : прогнузування кон'юктури ринку: навчальний посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – Київ : Знання, 2001. – 215 с.
43. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг [Текст] : теорія і господарські ситуації / О. Л. Каніщенко. – Київ : Кондор, 2004. – 152 с.
44. Старостіна А. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Київ : Знання-Прес, 2003. – 326 с.
45. Азарян Е. М. Международный маркетинг [Текст] : учебно-практическое пособие / Е. М. Азарян. – Киев : Студцентр, 1998. – 200 с.
46. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг [Текст] : підручник / Л. В. Ткаченко. – Київ : ЦНЛ, 2003. – 192 с.
47. Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми [Текст] / Ю. А. Дайновський. – Київ : А.С.К., 1998. – 112 с. – (Економіка. Фінанси. Право.).
48. Вачевський М. В. Маркетинг в сферах послуг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – Київ : Центр навчальної літератури, 2004. – 232 с.
49. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер. – Москва : Ростинтэр, 1996. – 704 с.
50. Завялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах [Текст] : учебное пособие / П. С. Завялов. – Москва : ИНФРА-М, 2001. – 496 с.
51. Романов А. Н. Маркетинг [Текст] / А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников ; под ред. А. Н. Романова. – Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. – 560 с. : ил.
52. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст] : підручник / С. С. Гаркавенко. – Київ : Лібра, 2002. – 712 с.
53. Современный маркетинг [Текст] / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова ; под ред. В. Е. Хруцкого. – Москва : Финансы и статистика, 1991. – 256 с.
54. Перцовский Н. И. Международный маркетинг [Текст] : учеб. пособ. / Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова ; под ред. Н. И. Перцовского. – Москва : Высшая школа, 2001. – 239 с.
55. Новицкий В. Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг [Текст] / В. Е. Новицкий. – Киев : Либра, 1994. – 190 с.
56. Маркетинг [Текст] / сост., вступ. ст. А. И. Кредисова. – Киев : Украина, 1995. – 399 с.
57. Гончарук Я. А. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибынський. – 2-ге вид., доп. і переробл. – Київ : КНЕУ, 2004. – 392 с.
58. Абрамова Г. П. Маркетинг [Текст] : вопросы и ответы / Г. П. Абрамова. – Москва : Агропромиздат, 1991. – 159 с.
59. Маркетинг : толковый терминологический словарь-справочник [Текст]. – Москва : Инфоконт, 1991. – 224 с.
60. Житник О. Маркетингові дослідження в Україні : тенденції та прогнози [Текст] / О. Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – №1. – С. 8 - 11.
61. Тор-10 соціальних трендів молодіжного маркетингу [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2011. – №1. – С. 27 - 32.
62. Федоров С. Маркетинг в освіті [Текст] / С. Федоров // Школа. – 2011. – №3. – С. 61 - 63.
63. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [Текст] : підручник для вузів / І. В. Багрова, Н. І. Рєдіна, В. Є. Власюк, О. О. Гетьман ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. В. Багрової. – Київ : Центр навчальної літератури, 2004. – 580 с.
64. Корж М. В. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / М. В. Корж. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 344 с.
65. Правик Ю. М. Маркетинг туризму [Текст] : підручник / Ю. М. Правик. – Київ : Знання, 2008. – 303 с. – (Вища освіта XXI століття).
66. Эриашвили Н. Д. Книгоиздание. Менеджмент и маркетинг [Текст] / Н. Д. Эриашвили. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 304 с.
67. Язвінська Н. Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Україні. – 2011. – №2. – С. 51 - 54.
68. Решетнікова І. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – 2011. – №4. – С. 66 - 69.
69. Білецький А. Новий Інтернет-маркетинг [Текст] / А. Білецький // Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 61 - 63.
70. Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг [Текст] / Т. Тультаєв // Маркетинг в Україні. – 2012. – №3. – С. 33 - 38.
71. Лилик М. Маркетингові завдання виноробної галузі України [Текст] / М. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – №4. – С. 65 - 68.
72. Фещур Р. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств [Текст] / Р. Фещур, В. Самуляк, С. Шишковський // Маркетинг в Україні. – 2012. – №5. – С. 51 - 56.
73. Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2012. – №5. – С. 57 - 61.
74. Шканова О. М. Маркетинг послуг [Текст] : навчальний посібник / О. М. Шканова. – Київ : Кондор, 2008. – 304 с.
75. Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / П. О. Черномаз. – Київ : Академвидав, 2010. – 272 с. – (Альма-матер).
76. Теремко В. І. Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник / В. І. Теремко. – Київ : Академвидав, 2009. – 272 с. – (Альма-матер).
77. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні : проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – 2-ге вид., виправ. і доп. – Київ : Політехніка, 2009. – 400 с.
78. Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. – Київ : Кондор, 2009. – 394 с.
79. Зяйлик М. Ф. Євромаркетинг [Текст] : навч.посібник / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. – Київ : Кондор, 2009. – 226 с.
80. Лисогор В. М. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону [Текст] : навчальний посібник / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик. – Київ : Кондор, 2007. – 208 с.
81. Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [Текст] : підручник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, І. Ф. Прокопенко та ін. – Київ : Кондор, 2010. – 486 с.
82. Чучка І. М. Інтерактивний маркетинг [Текст] : навч. посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк. – Київ : Кондор, 2009. – 122 с.
83. Лютий І. О. Банківський маркетинг [Текст] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
84. Маркетинг соціальних послуг [Текст] : навч. посібник / В. Г. Воронкова, С. Л. Катаєв, О. М. Кіндратець, А. М. Ткаченко ; під ред. В. Г. Воронкової. – Київ : Професіонал, 2008. – 576 с.
85. Ковальчук Т. І. Менеджмент та маркетинг у громадському харчуванні [Текст] : тлумачний термінологічний словник (англійська, російська та українська мови) / Т. І. Ковальчук. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 208 с.
86. Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [Текст] : навчальний посібник / М. М. Скопень, М. К. Сукач. – Київ : Каравела, 2010. – 336 с.
87. Никитин В. А. Николаев в маркетинге [Текст] / В. А. Никитин. – Николаев : Возможности Киммерии, 2009. – 102 с.
88. Франчайзинг [Текст] : навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, Т. В. Мирончук, І. З. Салата, Л. В. Марчук ; за ред. О. Є. Кузьміна. – Київ : Знання, 2011. – 267 с.
89. Скібіцький О. М. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності [Текст] : навчальний посібник / О. М. Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. – Київ : Кондор, 2011. – 912 с.
90. Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Текст] : навчальний посібник / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон, Н. Л. Вачевська та ін. – Київ : Кондор, 2011. – 372 с.
91. Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу [Текст] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.
92. Менеджмент і маркетинг туризму [Текст] : навч. посіб. / Т. М. Афонченкова, О. В. Булюк, Б. П. Масенко, Ю. В. Панченко ; за ред. О. Є. Лугініна. – Київ : Ліра-К, 2012. – 364 с.
93. Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 288 с.
94. Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства [Текст] : навчальний посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
95. Пурська І. С. Міжнародний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. – Київ : Знання, 2012. – 285 с.
96. Лук'янов В. О. Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] : навчальний посібник / В. О. Лук'янов. – 2-е вид., перероб. і доп. – Київ : Кондор, 2012. – 336 с.
97. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу [Текст] : навчальний посібник / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 208 с.
98. Окландер М. А. Маркетингова цінова політика [Текст] : навчальний посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
99. Забуранна Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств : сучасна теорія і практика [Текст] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко. – Київ : Ліра-К, 2012. – 152 с.
100. Планування маркетингу [Текст] : навчальний посібник / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова та ін. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 352 с.
101. Маркетинг технічних інновацій [Текст] : навчальний посібник / М. К. Сукач, І. В. Ніколенко, Г. О. Оборський та ін. – Київ : Ліра-К, 2013. – 414 с.
102. Міжнародний маркетинг: в питаннях та відповідях [Текст] : навчальний посібник / за ред. М. Барановської, Ю. Козака, С. Смичека. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 302 с.
103. Окландер М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] : навчальний посібник / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
104. Палеха Ю.І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра-К, 2013. – 480 с.
105. Антикризовий менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Л. І. Скібіцька, В. В. Матвєєв, В. І. Щелкунов, С. М. Подрєза. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 584 с.
106. Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич – Київ : центр учбової літератури, 2013. – 536 с.
107. Корягіна С. В. Маркетинговий аудит [Текст] : навчальний посібник / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 320 с.
108. Лылык И. Социальные и маркетинговые исследования во время войны [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 22-28.
109. Окландер М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 59-65.
110. Смит П. Р. Маркетинговые коммуникации : комплексный подход [Текст] / П. Р. Смит ; пер. с англ. издания. – Киев : Знання-Прес, 2003. – 796 с. – (Европейский маркетинг).






