Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

“Людині належить жити з самою собою та постійно піклуватися, щоб це була гарна компанія”
С. І. Гьюз


Для вступу у доросле життя підліткам необхідно мати певний запас психологічних знань і могти застосовувати їх у житті. Адже щоб навчитися жити відповідно до свого потенціалу, здібностей, характеру, потрібне знання, розуміння самого себе. Важливо також, аби молода людина усвідомлювала й пам'ятала, що унікальний і складний внутрішній світ має не лише вона, а й решта людей. І якщо хтось відрізняється від неї, то це не означає, що він гірший, — він просто інший, і потрібно поважати таку людину з її індивідуальними особливостями.


Книжки серії “Бібліотека “Шкільного світу” призначені для практичних психологів, педагогів, вихователів, соціальних педагогів, батьків, які турбуються про психологічне здоров'я дітей, а також для всіх тих, хто бажає досягнути внутрішньої рівноваги, жити в гармонії із самим собою, з оточенням та зі світом. У представлених вашій увазі виданнях в доступній практично-спрямованій формі висвітлено широку проблематику психології конфліктів; вміщено інформацію щодо роботи з дітьми, які мають прояви агресії у поведінці; надано практичні поради для підвищення емоційної стійкості, формування уміння адекватно реагувати на різноманітні чинники; особливу увагу приділено гармонізації характеру молодої особистості, допомозі в формуванні індивідуальної стратегії життя старшокласників, вихованню вчинкової самостійності підлітків методами арт-терапії; детально розглянуто можливості і завдання інтеграції дітей із особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід; представлено методичні рекомендації щодо проблеми виявлення ситуацій новітньої форми агресії — кібербулінгу та запропоновано способи захисту дитини.


Бернацька О. Б. Арт-терапія у вихованні самостійності підлітків / Ольга Бернацька. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. — 120 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Однією з проблем сучасних дітей є небажання дорослішати та відповідально ставитися до власного вибору. Використання арт-терапевтичних технік сприяє розвитку природного прагнення дітей до самостійності.
У книжці викладено програму арт-терапевтичних занять із учнями 9-12 років загальноосвітніх та інтернатних закладів освіти й описано досвід проведення занять за пропонованою програмою.

Книжка адресована психологам, соціальним педагогам, учителям, класним керівникам. Вона допоможе порозумітися з дітьми та розвивати в них здатність до самостійного вчинку.

Зміст.pdf


Докторович М. Арт-терапія в діяльності психолога та соціального педагога / Марина Докторович, Галина Рурик, Ірина Хозраткулова. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. — 104 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Книжка містить теоретичні аспекти різних напрямів та практичні вправи з арт-терапії. Приділено значну увагу суто прикладним нюансам, засвоєння яких дасть змогу бути практикам більш результативними.

Книжка орієнтована на практичних психологів, соціальних педагогів і працівників соціальних служб, буде корисною студентам, які навчаються за спеціальністю «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота», «Психологія», викладачам та аспірантам.

Зміст.pdf


Калошин В. Ф. Практика управління емоційним станом. Раціонально-емоційна терапія / Володимир Калошин. — Київ : Шкільний світ, 2012. — 120 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Надмірне реагування на вчинки окремих людей, події та обставини суттєво ускладнює життєдіяльність людини, негативно впливає на стосунки, здоров'я, службову кар'єру тощо. У книжці йдеться про те, як за допомогою раціонально-емотивної терапії навчитися керувати своїм емоційним станом.

Використання раціонально-емотивної терапії дозволить кожному досягнути внутрішньої рівноваги, бути емоційно стійким, виходити неушкодженим зі стресових ситуацій. Завдяки чіткому алгоритму, метод простий і доступний у практичному застосуванні.

Призначено для широкого кола освітян, практичних психологів, соціальних працівників, студентів, а також для всіх тих, хто бажає досягнути внутрішньої рівноваги, жити в гармонії із самим собою, з оточенням та зі світом.

Зміст.pdf


Найдьонова Л. А. Кібербулінг або віртуальна агресія. Способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації / Л. А. Найдьонова; упоряд. В. О. Снігульська. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2014. — 96 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Кібербулінг — це новітня форма агресії (жорстоких дій, з метою дошкулити, принизити людину) з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж. Автор висвітлює проблему виявлення в дитячому колективі явища кібербулінгу, порівнює його із ситуаціями фізичного й психологічного цькування. Проаналізовано причини виникнення цих негативних явищ, запропоновано способи подолання і профілактики. Приділено увагу роботі з батьками тих дітей, які стали жертвами, переслідувачами (кібербулерами) або свідками.

Книжка буде цікавою для вчителів загальноосвітніх шкіл, методистів міських (районних) методкабінетів, шкільних психологів і соціальних педагогів, інших фахівців, які працюють із дітьми молодшого та середнього віку й старшокласниками; для батьків і всіх зацікавлених осіб.

Зміст.pdf


Обухівська А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / Антоніна Обухівська, Тамара Ілляшенко, Тамара Жук. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Інклюзивне навчання широко впроваджується в нашій країні, тому все більшої актуальності набуває фахова підтримка з цього питання.

У книжці йдеться про інтеграцію дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та психологічний супровід. Висвітлено психологічні особливості дітей із різними порушеннями психофізичного розвитку, розглядаються умови, яких вони потребують під час навчання у школі. Особливу увагу приділено завданням, які стоять перед працівниками психологічної служби у роботі з цими дітьми.

Посібник адресовано шкільним психологам, соціальним педагогам, учителям, студентам відповідної спеціалізації, батькам та всім, хто не байдужий до долі особливих дітей.

Зміст.pdf


Охрімчук Р. М. Як працювати з агресивною дитиною : навчально-методичний посібник / Р. М. Охрімчук. — Київ : ДЦССМ, 2004. — 64 с.

Посібник вводить читача у складний світ дитячої агресії. Його мета — допомогти розібратися у причинах агресивної поведінки дітей, вибудувати технологію роботи з ними, показати, як можна їм допомогти впоратися з агресією.

Посібник адресований соціальним працівникам, педагогам, психологам, а також усім дорослим, які турбуються про психічне здоров'я дітей.

Зміст.pdf

 


Павлик Н. В. Гармонізація характеру старшокласників : спецкурс / Н. В. Павлик. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2014. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Інноваційний навчально-психологічний спецкурс спрямований на гармонізацію характеру сучасних старшокласників та студентів шляхом формування моральних ставлень, позитивного мислення, позитивних почуттів, здобуття навичок моральної поведінки. Спецкурс поєднує такі форми психологічної роботи, як лекції, дискусії, психотренінги, рольові ігри.

Книжка буде корисною для практичних психологів та педагогів, які працюють з учнівською молоддю.

Зміст.pdf


Пов'якель Н. І. Психопрофілактика конфліктів / Надія Пов'якель. — Київ : Шкільний світ, 2012. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Конфлікти неминучі там, де є життя і люди. Тому потрібно знати, як запобігти їхнім негативним проявам і руйнівним наслідкам. У книжці розглядаються основи психологічного супроводу упередження конфліктів і конфліктних деформацій особистості. Велику цінність становить підібраний адаптований комплекс психологічних методик, що дають змогу попереджати виникнення конфліктних ситуацій, запобігати негативним впливам конфліктів на особистість.

Книжка орієнтована на психологів, педагогів, соціальних педагогів, керівників і всіх, хто бажає отримати психологічні знання щодо конфліктів.

Зміст.pdf


Яланська С. Ю. Старшокласники : заняття з психології / Світлана Яланська. — Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Основна мета занять із психології для старшокласників полягає у формуванні в них психологічної готовності до вступу в доросле життя.

Допомога у складанні індивідуальної «стратегії життя» старшокласників є головною цінністю курсу, орієнтованого на пізнання себе  й оточення.

Книжка призначена насамперед для практичних психологів системи освіти, педагогів, вихователів, студентів — майбутніх психологів та інших.

 

Зміст.pdf