10.04.2023 10:07 Обновлено 10.04.2023 10:11
10 квітня відбувся черговий тренінг циклу «Цікава журналістика», присвячений стандартам етичної реклами.
Ведуча Олександра Бережна констатувала той факт, що реклама ввійшла в наше повсякденне життя, і звернула увагу учасників заходу на те, що наразі в багатьох ЗМК рекламісти маніпулюють думкою людей, використовуючи гендерну тематику. Присутні обговорили різні типи гендерних стереотипів, які часто зустрічаються в рекламі та роль рекламодавців у створенні позитивного впливу на суспільство шляхом просування гендерної рівності у своїй рекламі. Бібліотекарка підкреслила важливість уникнення стереотипів і просування різноманітності та інклюзивності в рекламі. Олександра зауважила, що етична реклама повинна бути правдивою, точною і не вводити в оману. Важливо уникати будь-якого образливого чи дискримінаційного змісту в рекламі.
Під час тренінгу було розглянуто кілька тематичних досліджень та прикладів реклами, які пропагують гендерну рівність та різноманітність. Учасники обговорили позитивний та негативний вплив такої реклами на суспільство і те, як можна допомогти зруйнувати гендерні стереотипи.
Тренінг сприяв підвищенню обізнаності учасників щодо негативного впливу гендерних стереотипів у рекламі та необхідності їх уникнення. Аудиторія залишила тренінг з кращим розумінням стандартів етичної реклами та ролі рекламодавців у просуванні гендерної рівності.
< Попередня | Наступна > |
---|