Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Події та новини - Фотофакти

22 вересня відбувся черговий тренінг циклу «Цікава журналістика», під час якого була розглянута специфіка радянської пропаганди та її вплив на формування ідеології в СРСР.

Ведуча тренінгу, бібліотекарка Олександра Бережна, наголосила на ідеологічному забарвленні терміну “Велика Вітчизняна війна”, який використовувався в радянській пропаганді для встановлення своєї інтерпретації подій Другої світової війни. Викресливши з історії СРСР перші роки війни, радянська пропаганда створювала спрощену “чорно-білу” картину дійсності, в якій відігравала роль абсолютного добра. Ця ідеологічна конструкція служила для мобілізації мас та формування єдиного національного іміджу.

На заході були розглянуті приклади радянських пропагандистських матеріалів, які ілюструють цей підхід. Учасники обговорили, як така спрощена ідеологічна лінія впливала на уявлення суспільства про минуле і створювала перекручену інтерпретацію подій.

Завершуючи тренінг, бібліотекарка наголосила на важливості критичного підходу до історичних подій та інформації, а також на необхідності дотримання об'єктивності при вивченні минулого.