Давайте познайомимось - Планово-звітна документація
21.02.2020 13:26
Розділ 1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ НА 2020р.
1. Реалізація серед громадських організацій, навчальних закладів рекламної кампанії Молодіжного простору, організація заходів за участі соціальних партнерів. Залучення позабюджетних коштів з метою подальшого розвитку Молодіжного простору, а саме: технічного оснащення медіа-лабораторії для опанування нових технологій, коворкінг-центру для проведення інтерактивних тренінгів, релакс-зони для відпочинку.
2. Започаткування нових напрямків, форм і тем роботи з молоддю: дискусійного майданчика “Діалоги порозуміння”, лабораторії молодіжних ініціатив “ГОшка”, інтерактивного воркшопу “Інформаційний простір: безпека користування і культура споживання”, Школи ерудитів “Ігри інтелекту”.
3. Співпраця з публічними бібліотеками області шляхом організації наступних заходів:
- обласного анкетування “Молодь і бібліотека: потреби й очікування”;
- обласного семінару “Партнерство бібліотек і молоді в громадах”;
- вебінарів з професійних питань з бібліотеками Миколаївщини “Бібліотечний простір для молоді: ланцюжок єднання”;
- обласної мобільної виставки-інсталяції “Шокова терапія поезії Дмитра Креміня”;
- обласного молодіжного конкурсу-вікторини “Поетичними лабіринтами Дмитра Креміня”;
- обласного професійного конкурсу туристичних маршрутів “Цікавинки рідних околиць”;
- виїзних інформаційних сесій “Молодь ТІК: творча, інтелектуальна, креативна”, книгообміну в рамках міжбібліотечного абонементу на базі Кир’яківської сільської бібліотеки-філії Миколаївської ЦБС;
- виїзних інформаційних сесій “Бібліотека для розвитку громади” в Баштанському районі, Лоцкинській і Широківській ОТГ;
- виїзного молодіжного фестивалю “Книго-Love” у Воскресенській ОТГ;
- дистанційного залучення молоді області до skype-знайомства з літературними новинками, творчими проектами, спілкування з миколаївськими письменниками, цікавими особистостями.
4. Реклама структурними підрозділами власних інформаційних ресурсів, масових заходів, основних і додаткових платних послуг тощо.
< Попередня | Наступна > |
---|