Головна | Афіша | E-FreeLibrary | Каталог | Блог | Контакти
Головна Творча лабораторія для фахівців Методично-бібліографічні ресурси Складові успіху: рекламна діяльність бібліотек

Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Творча лабораторія для фахівців - Методично-бібліографічні ресурси

Складові успіху: рекламна діяльність бібліотек : Методичні рекомендації / уклад. А. О. Мороз. — Миколаїв : ОБЮ, 2015. — 52 с.

Реклама призвана допомогти бібліотекам у вирішенні такій актуальній проблеми, як боротьба за увагу читача в сучасному світі. Ці методичні рекомендації висвітлюють рекламну діяльність бібліотек із різних боків: імідж та фірмовий стиль бібліотеки, етапи з яких має складатися власна рекламна кампанія, тощо. Значна частина брошури присвячена інноваційним формам роботи (бібліоніч, флешмоб, буктрейлер і т. ін.) і їх багатому рекламному та іміджевому потенціалу.

Методичні рекомендації розраховано на бібліотекарів, методистів, викладачів та студентів бібліотечних спеціальностей.

 

 

 

Интересная статья? Поделись ею с другими:


RSS-підписка

Підписка на публікації

Введіть ваш email:

Delivered by FeedBurner


Прозорро - публічні закупівлі

Я МАЮ ПРАВО!

Единая страна!
.