До уваги громадян — внутрішньо переміщених осіб! Розпочато прийом документів за програмою «Доступне жило»
04.12.2017 15:23
Миколаївське регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву» з 28 листопада 2017 року розпочинає прийом документів у громадян згідно Порядку забезпечення громадян доступним житлом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 року № 140.
Перелік документів та відомостей, які подаються для отримання державної підтримки
1. Громадяни для отримання державної підтримки у розмірі 30 відсотків вартості будівництва (придбання) житла подають:
1) заяву про надання державної підтримки (за примірною формою, визначеною Держмолодьжитлом);
2) інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла на кожного члена сім'ї (у паперовій формі, отриману не раніше, ніж за день до подання заяви про надання державної підтримки);
3) довідку про перебування на квартирному обліку (у разі перебування на квартирному обліку);
4) довідку про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім'ї, що видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради утворено), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207;
5) копію свідоцтва про шлюб (у разі укладання шлюбу);
6) паспортні дані (копії паспортів дорослих членів сім’ї (якщо паспорт у формі книжечки (зразка 1993 року) – сторінок, які містять останнє фото, прізвище та ім’я особи, відомості про дату видачі та орган, що видав паспорт, зареєстроване місце проживання, відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (за наявності));
7) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).
8) документи, необхідні для визначення платоспроможності, а саме:
довідку про грошові доходи (за формою, визначеною у додатку 1 до цього Переліку, – у разі подання заяви одиноким громадянином, або за формою, визначеною у додатку 2 до цього Переліку, – у разі подання заяви сім’єю);
документи, що підтверджують грошові доходи громадянина та членів його сім’ї із зазначенням їх розміру (довідки з місця роботи щодо розміру доходу за останні 6 місяців, довідка територіального органу Пенсійного фонду України про розмір пенсійних виплат за останні 6 місяців тощо).
9) копію свідоцтва про народження або інші документи, що підтверджують родинні стосунки (у разі, якщо заявником є сім’я, з метою підтвердження родинних стосунків (зокрема, по лінії: батько (мати) син (донька), дід (баба) –– онук (онука)) та вірного розрахунку державної підтримки, за необхідності);
10) у разі розбіжностей між відомостями, що надаються громадянами, та інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, – письмові пояснення щодо таких розбіжностей.
2. Громадяни – внутрішньо переміщені особи для отримання державної підтримки у розмірі 50 відсотків вартості будівництва (придбання) житла надають:
1) заяву про надання державної підтримки (за примірною формою, визначеною Держмолодьжитлом);
2) інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла на кожного члена сім'ї (у паперовій формі, отриману не раніше, ніж за день до подачі заяви про надання державної підтримки);
3) довідку про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім'ї, що видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради утворено), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 (крім громадян, які зареєстровані на територіях тимчасово непідконтрольних українській владі та, де органи реєстрації тимчасово не здійснюють своїх повноважень);
4) акт технічного стану житла (для внутрішньо переміщених осіб, житло яких (що розташоване на території України, на якій органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі) зруйноване та не придатне для проживання у зв'язку з проведенням антитерористичної операції);
5) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії відповідних довідок членів сім'ї громадянина, за примірною формою, визначеною у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2017 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» (у разі, якщо дата видачі довідки перевищує один місяць до дати подання документів для отримання державної підтримки, в подальшому надається інформація про стан дії такої довідки, отримана в установленому законодавством порядку);
6) копію свідоцтва про шлюб (у разі укладання шлюбу);
7) паспортні дані (копії паспортів дорослих членів сім’ї (якщо паспорт у формі книжечки (зразка 1993 року) – сторінок, які містять останнє фото, прізвище та ім’я особи, відомості про дату видачі та орган, що видав паспорт, зареєстроване місце проживання, відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (за наявності));
8) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
9) документи, необхідні для визначення платоспроможності, а саме:
довідку про грошові доходи (за формою, визначеною у додатку 1 до цього Переліку – у разі подання заяви одиноким громадянином, або за формою, визначеною у додатку 2 до цього Переліку – у разі подання заяви сім’єю);
документи, що підтверджують грошові доходи громадянина та членів його сім’ї із зазначенням їх розміру (довідки з місця роботи щодо розміру доходу за останні 6 місяців, довідка територіального органу Пенсійного фонду України про розмір пенсійних виплат за останні 6 місяців тощо).
10) копію свідоцтва про народження або інші документи, що підтверджують родинні стосунки (у разі, якщо заявником є сім’я, з метою підтвердження родинних стосунків (зокрема, по лінії: батько (мати) син (донька), дід (баба) –– онук (онука)) та вірного розрахунку державної підтримки, за необхідності);
11) у разі розбіжностей між відомостями, що надаються громадянами, та інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, –– письмові пояснення щодо таких розбіжностей.
Важливо!!! Під час подання заяви громадяни повинні пред’явити паспорт та інші документи, копії яких додаються до заяви про надання державної підтримки. На кожному аркуші копій документів, не посвідчених нотаріально, громадяни у присутності представника відповідного регіонального управління роблять відмітку: «З оригіналом згідно» (із зазначенням дати), яка засвідчується їх підписом.
Джерело: http://mk.molod-kredit.gov.ua/novyny/uvaha-z-28112017-roku-rozpochynaiemo-pryiom-dokumentiv-za-prohramoiu-dostupne-zhylo
< Попередня | Наступна > |
---|