Творча лабораторія для фахівців - Методично-бібліографічні ресурси
24.04.2015 00:00
Складові успіху: рекламна діяльність бібліотек : Методичні рекомендації / уклад. А. О. Мороз. — Миколаїв : ОБЮ, 2015. — 52 с.
Реклама призвана допомогти бібліотекам у вирішенні такій актуальній проблеми, як боротьба за увагу читача в сучасному світі. Ці методичні рекомендації висвітлюють рекламну діяльність бібліотек із різних боків: імідж та фірмовий стиль бібліотеки, етапи з яких має складатися власна рекламна кампанія, тощо. Значна частина брошури присвячена інноваційним формам роботи (бібліоніч, флешмоб, буктрейлер і т. ін.) і їх багатому рекламному та іміджевому потенціалу.
Методичні рекомендації розраховано на бібліотекарів, методистів, викладачів та студентів бібліотечних спеціальностей.
< Попередня | Наступна > |
---|