Головна | Афіша | E-FreeLibrary | Каталог | Блог | Контакти
Головна Події та новини Фотофакти Лабораторія молодіжних ініціатив “ГОшка”: Євген Клімов мотивував молодь мріяти і діяти

Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Події та новини - Фотофакти

30 січня в Миколаївській обласній бібліотеці для юнацтва стартував новий бібліотечний проєкт — лабораторія молодіжних ініціатив “ГОшка”. Стати першим спікером зголосився 26-річний Євген Клімов, директор InsightWork, співзасновник МрійДій.

Молодий підприємець відійшов від традиційного формату спілкування “розповідь — запитання” і несподівано для всіх сам влаштував бліц-опитування хлопцям і дівчатам з двох миколаївських професійних ліцеїв — сфери послуг і суднобудівного ім. В. Гречишникова. За лічені хвилини Євген з'ясував, що більшість із присутніх не планує працювати за спеціальністю, яку опановує, намагатиметься шукати роботу у Києві або за кордоном, і хоче для початку заробляти не менш тисячі доларів. Але без відповідей залишилися запитання “Чому? Навіщо? Скільки? Що саме? А якщо?..”. Молодь не змогла визначитися, чим Київ кращий за Миколаїв, в якій галузі вона може вигідно “продати” свої знання і навички, де хоче працювати за кордоном, на що, крім розваг, планує витрачати примарну тисячу, чи вважає це достатнім прибутком, чим займатиметься через 5 років... Євген Клімов зауважив, що є така теорія: якщо всі гроші світу поділити рівними частинами і роздати всім людям, через короткий час все буде як раніше. Бо мало отримати гроші, ще треба ними розпорядитися, а це не всі вміють.

Євген розповів про себе, одночасно аналізуючи свій вибір і помилки у 18 років і свій погляд на життя у 26. Запевнив, що розуміє присутніх, адже сам до 20 років не мав мети, плану, не розумів своїх бажань і можливостей, захоплювався, наприклад, репом, був у групі і, навіть, бачив в цьому свій шлях. У школі не подобалася математика, був впевнений, що вона йому не знадобиться, про що зараз жалкує: у бізнесі без математики нікуди, тому доводиться самостійно надолужувати. Закінчив Миколаївський політехнічний коледж, але з другої спроби: було нецікаво, вчився погано, прогулював, перевівся з бюджету на контракт, покинув, але через 3 роки “дійшов розуму”, відновився і закінчив. Хоча вважає, що, наприклад, все, що має знати і вміти маркетолог, можна знайти і в інтернеті. Тому, на його думку, найголовнішим, чому мають навчити викладачі будь-якого коледжу чи університету, є вміння рішити поставлену задачу у короткий дедлайн, саме це важливо у бізнесі, це цінують роботодавці.

Всіх розвеселило зізнання Євгена, чому він зайнявся підприємництвом: завжди запізнювався на роботу, і коли набридло слухати зауваження від керівництва, вирішив бути “сам собі начальник”. Він намалював два шляхи, як реалізувати себе: шлях підприємця, який будує бізнес, постійно “крутиться, щоб вижити”, і завжди на хвилях, де наверху хвилі — все супер, а внизу — помру жебраком у злиднях; і шлях спеціаліста, який вміє щось робити дуже круто, і який сам вибирає, на кого сьогодні працювати і який проєкт реалізовувати. Він вважає, що кожний має хоча б раз помандрувати або попрацювати за кордоном, бо це важливий і потрібний досвід: сам Євген з товаришем на протязі 6 місяців провів в Індії, намагаючись налагодити бізнес. Але закликав молодь все ж таки потім повертатися в Україну, де є родини, друзі, одногрупники, знайомі, на підтримку яких завжди можна розраховувати.

Розповів наш гість і про платформу МрійДій, бізнес-клуб, який опікується розвитком комфорту та інновацій у Миколаєві, зацікавлений у навчанні і працевлаштуванні молоді, її залученні до соціальних проєктів. Зупинився на вже реалізованих: аукціон картин і закупівля медичних препаратів для лікарні, проведення бізнес-форумів за участю “крутих” спікерів, відновлення у Манганарівському сквері баскетбольного майданчика, який став першим в Україні спортивним арт-об'єктом, екотусовка на Варварівському пляжі, встановлення велопарковок, розробка логотипу Миколаєва. Закликав молодь приєднуватися до товариства, яке налічує вже 120 учасників, ділитися ідеями, разом робити наше місто кращим.

Як підкреслив Євген, безкоштовно зроблена для друга якась робота, реалізований соціальний проєкт, волонтерство не приносять прибутку, але створюють резюме, наповнюють портфоліо, вибудовують комунікацію на майбутнє. А головний принцип життя і бізнесу, який він понад десяток разів проголосив протягом зустрічі: “Треба пахати і фігачити” )))

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Комментарий:
Интересная статья? Поделись ею с другими:


RSS-підписка

Підписка на публікації

Введіть ваш email:

Delivered by FeedBurner


Прозорро - публічні закупівлі

Я МАЮ ПРАВО!

Единая страна!
.