Головна | Афіша | E-FreeLibrary | Каталог | Блог | Контакти
Головна Творча лабораторія для фахівців Поради методиста Створення інтерактивної вікторини “Абетка” в програмі LibreOffice Impress

Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Творча лабораторія для фахівців - Поради методиста

 
Під час гри використовується інтерактивна дошка або екран із проектором. Співробітник працюватиме із дошкою або презентацією на комп'ютері. Учасники гри (окремі люди чи команди) бачать на екрані абетку та по черзі обирають собі букви. Перед ними з'являється запитання, відповідь на яке починається з цієї букви. Якщо перший учасник не може відповісти, це право переходить до другого. Питання можуть бути різної складності та приносити різну кількість балів. У цьому випадку необхідно розробити однакову кількість запитань одного рівня складності для кожного гравця. Перемагає учасник, котрий набрав найвищий бал. Таку вікторину можна використовувати як самостійний захід або складову частину великого заходу.
 
Створення гри
 
1. Розробити гру на папері. Обрати тему, скласти запитання, визначити, які саме букви будуть використані у грі.
 
2. Перший слайд — титульний. На ньому буде назва вікторини та власне сама абетка. Також можна розмістити малюнок до теми гри. Відкрити LibreOffice Impress та обрати для першого слайду макет “Пустой слайд”. Обрати вподобаний фон сторінки. Якщо тут передбачений малюнок, вставити його.
 
3. Для створення букв абетки та назви гри слід використовувати панель інструментів “Рисование”. Якщо такої панелі немає, додати її через пункти “Вид” → ”Панели инструментов”. Відкрити “Галерею текстовых эффектов” та обрати вподобаний стиль. На слайді з'явиться напис англійською. Замінити його назвою гри. Знов відкрити обраний стиль та написати першу букву абетки. При потребі змінити її розмір. Таким же чином додати на слайд по черзі інші букви. Можна зробити їх різного кольору, залежно від складності питання.
 
4. Відрегулювати розміщення букв так, щоб вони були на однаковій висоті та відстані одна від одної. Виділити їх по черзі правою кнопкою миші, відкрити пункт контекстного меню “Положение и размер” та задати відповідні координати.
 
5. Додати новий слайд та обрати для нього макет “Текст по центру”. Над областю розташування тексту, використовуючи “Галерею текстовых эффектов”, розмістити букву “А”, як заголовок. Нижче області розташування тексту за допомогою тієї ж “Галереи текстовых эффектов” написати відповідь на перше запитання.
 
6. Відкрити на боковий панелі інструментів пункт “Галерея”, обрати вподобаний символ та перетягнути мишею на слайд. Розмістити його в кутку на вільному місці. Це буде керувальна кнопка (див. п. 10).
 
7. Продублювати слайд згідно з кількістю запитань вікторини.
 
8. Заповнити кожен слайд. В області тексту написати запитання. Букву на місці заголовку та відповідь змінити на відповідні даному запитанню. Таким чином, на всіх слайдах буква та відповідь будуть займати одне й теж місце.
 
9. Щоб відповіді не були видними, треба зробити налаштування. Відкрити панель “Єффекты”. Для того, щоб застосувати ефект до об'єкту, потрібно виділити його та натиснути “+”. У віконці, що з'явилося, відкрити вкладку “Вступление” та обрати ефект “Возникновение”. Тепер у режимі демонстрації відповідь буде з'являться тільки після клацання миші. Застосувати даний ефект до всіх відповідей вікторини.
 
10. Щоб повернутися від запитання до титульного слайду, потрібно створити керувальну кнопку. Її роль може виконувати будь-який об'єкт, розташований на слайді: завантажений з Інтернету малюнок, фігура, створена за допомогою панелі інструментів “Рисование”, напис або символ із власної галереї LibreOffice Impress. Виділити правою кнопкою миші символ у кутку слайду (див. п. 6.) та обрати в контекстному меню пункт “Действие по щелчку мыши”. У вікні, що з'явилося, надається перелік дій, які можна виконати. Обрати пункт “Перейти к первому слайду”. Для того, щоб попасти на перший слайд, слід зробити клік на об'єкті, перетвореному на кнопку.
 
11. Налаштувати перехід із титульного слайду до запитань. В даному випадку на керувальні кнопки перетворяться безпосередньо букви. Виділяємо кожну з них, додаємо дію “Перейти к странице или объекту” та вказуємо номер слайду із відповідним запитанням.
 
Таким чином, при кліку на букву буде відкриватися відповідне запитання, а при кліку на символ у кутку слайду ми будемо повертатися на сторінку з абеткою.
Интересная статья? Поделись ею с другими:


RSS-підписка

Підписка на публікації

Введіть ваш email:

Delivered by FeedBurner


Прозорро - публічні закупівлі

Я МАЮ ПРАВО!

Единая страна!
.