911 - Право на медичне обслуговування
08.10.2021 13:00 Обновлено 08.10.2021 13:02
З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров'я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Відтепер пацієнти не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а зможуть повідомляти роботодавцю номер електронного документа. Що ж змінилось при оформленні лікарняного?
Джерело: https://moz.gov.ua/article/news/e-likarnjanij-vazhlivi-rozjasnennja-dlja-pacientiv
Відкриття е-лікарняних
Якщо після огляду лікаря виявилося, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно «піти на лікарняний», лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність. В особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду ви можете переглянути ваші листки непрацездатності. На що варто звернути увагу у лікаря, коли «йдеш на лікарняний»? Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров'я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.
Як дізнаєтися, що е-лікарняний оформлено
Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.
В яких випадках вам можуть не прийти смс-повідомлення
1. Від електронної системи охорони здоров'я не прийде смс-повідомлення якщо:
• у системі неактуальний ваш номер телефону,
• ви не обрали цей спосіб комунікації,
• у вас змінилися персональні дані (наприклад, номер паспорта), а ви не повідомили про це лікаря,
• якщо МВТН був помилково створений не вам.
2. Від пенсійного фонду не прийде смс-повідомлення якщо:
• ви не зареєструвалися в особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду та не обрали цей спосіб комунікації,
• в особистому кабінеті неактуальний номер телефону,
• ви офіційно не працевлаштовані та в реєстрі відсутні дані про сплату ЄСВ,
• ви не є застрахованою особою і ваші дані відсутні в Реєстрі застрахованих осіб,
• ваш роботодавець не подав ваші дані для внесення в РЗО.
Що робити, якщо електронний лікарняний не був сформований
Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що "запис не знайдено", а пацієнт є застрахованою особою необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду України - телефон 0 800 503 753.
< Попередня |
---|