Головна | Афіша | E-FreeLibrary | Каталог | Блог | Контакти
Головна Події та новини Фотофакти Нова генерація лідерів: лайфхаки від Олега Чередниченка

Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Події та новини - Фотофакти

28 січня в Миколаївській обласній бібліотеці для юнацтва власними кроками до самореалізації, секретами ведення бізнесу і принципами успішності поділився з молоддю 35-річний Олег Чередниченко, відомий миколаївцям як виробник “Миколаївського Наполеону” і учасник телешоу “Король десертів”.

Саме він став героєм першої в цьому році зустрічі із циклу бенефісів молодіжних стартапів “Нова генерація лідерів”, започаткованих бібліотекою у 2017. Його досвід і лайфхаки — неоцінені для студентів Миколаївського державного коледжу економіки і харчових технологій, які тільки опановують професійні навички, здобувають освіту і замислюються о кар'єрі: Олег, політолог за фахом, реалізує себе у кондитерському бізнесі.

Закінчив загальноосвітню школу №14 в Широкій Балці, потім Чорноморський державний університет ім. П. Могили, який вважає стартом свого життя, і подружнього також. На четвертому курсі завдяки програмі “Work and Travel” 6 місяців пропрацював на кухні великого італійського ресторану на Карибських островах. І хоча після здобуття вищої освіти 8 років присвятив миколаївській політиці, покликання — в шкільні і студентські роки йому подобалося власноруч готувати для рідних і друзів якісь тістечка, десерти — перемогло, і Олег зайнявся кондитерською справою.

Його захоплює розвиток гастрономічного бізнесу у Львові: місто за десяток років стало гастрономічним центром не тільки України, а й одним із найпривабливіших у Європі. Ресторан “Краївка” став початком здобуття бренду, а “Львівські пляцки” — вдалою стратегією в українських масштабах. Олега приваблює саме концептуальна складова ресторанного бізнесу Львова, яка ввібрала в себе історію, культуру, яка впливає на розвиток міста, на формування культури споживання пересічного клієнта. Познайомившись і подружившись із засновниками, у 2016 році купив франшизу і відкрив у Миколаєві “Львівські пляцки”.

У 2017 організував конкурс “Миколаївський Наполеон” з метою знайти солодкий символ, бренд нашого міста, який посприяє розвитку туризму, підвищить популярність і позитивну впізнаваність Миколаєва. Доволі складно було організувати масове виробництво торту. І коли у 2018 році Олегу запропонували стати учасником телевізійного шоу “Король десертів” на каналі 1+1, він довго вагався, поки дружина Анна не підштовхнула: це гарний, а, головне, безкоштовний спосіб зробити всеукраїнську рекламу “Миколаївському Наполеону”. Олегу вдалося не тільки пройти кастинг, але й перемогти фахових кондитерів з 20 і 40-річним досвідом, і як переможцю отримати сертифікат на курс кондитерського мистецтва в престижній італійській школі високої кухні в  IFSE. Ось його висновки-враження від участі і перемоги у конкурсі: немов переміг на Олімпійських іграх; можу підкорити будь-яку вершину, тільки треба цього сильно захотіти; це повний вихід із зони комфорту і виклик самому собі; це велика школа, в якій вдалося багато чому навчитися.

Нещодавно, 22 грудня, відкрився новий заклад нашого гостя — кафе “Наполеон”. І хоча є штат працівників, Олег майже весь час проводить саме там, організовуючи процес, а також власноруч готує 5 видів десертів. Найкращими вважає “Анну Павлову”, “Медовий з вишнею”, “Шоколадний з горіхами”, “Чізкейк Манго-Маракуя”.

І модератор заходу Андрій Алієв, і присутні хлопці і дівчата ставили Олегу багато запитань: про закулісся телевізійного шоу, перші кроки у бізнесі, конкуренцію і ризики, професійні секрети виготовлення окремих десертів, взаємовідносини у родині, навіть про зміни у законодавстві щодо ресторанного бізнесу і харчової промисловості. Також він пообіцяв передати Світлані Чебановій (до речі, нашій першій “стартапівці”) побажання присутніх намалювати на коробці торту якийсь об'єкт Тернівки: саме вона є автором ілюстрацій на ній миколаївських пам'яток.  Андрій підкорив гостя поінформованістю щодо його літературних смаків, і вони разом прорекламували книги Ернеста Хемінгуея, Еріх Марії Ремарка, “Атлант розправив плечі” Айн Ренд, “Трилогію бажання” Теодора Драйзера. Олег висловив думку, що не треба витрачати час на книги, автори яких нічого не досягли у житті, але обіцяють когось за 5 днів за допомогою 10 способів зробити бізнесменом, мільйонером, популярним серед жінок тощо. Краще читати художні твори, які змінюють твій світогляд і впливають на твоє життя. Водночас, Олег порекомендував читати, дивитися блогерів, які діляться власним вдалим успіхом, наприклад, Євгена Черняка.

Задоволеними зустріччю залишилися всі: і гість, і молодь, і організатори. А хлопці і дівчата і під час традиційної автограф-сесії ще продовжували спілкуватися з Олегом Чередниченком.




 

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Комментарий:
Интересная статья? Поделись ею с другими:


RSS-підписка

Підписка на публікації

Введіть ваш email:

Delivered by FeedBurner


Прозорро - публічні закупівлі

Я МАЮ ПРАВО!

Единая страна!
.